nieuwsNOS· ongeveer 21 uur geleden
13 doden en 66 gewonden bij explosie aardgasterminal Qatar
Bij de explosie in een aardgasterminal in Qatar zijn zeker 13 mensen om het leven gekomen en 66 mensen gewond geraakt. Dat heeft energieminister Saad al-Kaab bekendgemaakt. De minister van Energie herhaalt dat het om een ongeval gaat en er geen sprake is van een aanval of sabotage. Eerder op de dag sprak de minister van Buitenlandse Zaken al van een technisch probleem. De autoriteiten hebben een onderzoek naar de oorzaak van de explosie ingesteld. Dicht door de oorlog
Lees het volledige artikel bij NOS 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

