nieuwsNOS· ongeveer 4 uur geleden
17-jarige jongen overleden na mishandeling door groep in Frankrijk
Een 17-jarige jongen die vorige week in het Zuid-Franse Narbonne door meerdere leeftijdgenoten werd mishandeld, is aan zijn verwondingen overleden. Vijf jongeren zitten sinds dinsdag vast en zijn aangeklaagd voor poging tot moord. In Frankrijk maakt de zaak rond slachtoffer Louis veel los. Het slachtoffer is een jongen die sinds mei op verzoek van zijn ouders in een jeugdzorginstelling verbleef. De mishandeling werd gefilmd door de daders en zij deelden die beelden met vrie
Lees het volledige artikel bij NOS 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

