nieuwsNU.nl· ongeveer 3 uur geleden
21 jaar cel voor man die ex-partner vermoordde met hondenketting
De rechtbank in Den Haag heeft een 39-jarige man veroordeeld tot 21 jaar cel voor het doden van zijn ex-vriendin in Leiden. De man wurgde haar begin 2024 met een hondenketting.
Lees het volledige artikel bij NU.nl 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

