nieuwsNOS· ongeveer 4 uur geleden
Aanvallen gemeld in Libanon, ondanks optimisme over overleg Israël-Hezbollah
Israël zegt een nieuwe aanval te hebben uitgevoerd op Hezbollah in het zuiden van Libanon. Twee gewapende leden van de militante beweging waren doelwit, aldus het Israëlische leger. Dat stelt dat daarmee "een dreiging is afgewend". Volgens de Libanese autoriteiten zijn er twee mensen gedood bij een aanval op een auto. Eerder meldde Libanon dat Israëlische militairen twee burgervoertuigen hadden beschoten in de buurt van de stad Nabatija. Daarbij zou niemand gewond zijn geraakt. Onderz
Lees het volledige artikel bij NOS 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

