nieuwsNU.nl· 1 dag geleden
Aap ontsnapt uit Beekse Bergen en duikt op in de omgeving van Hilvarenbeek
Een mannelijke kuifmangabey is afgelopen weekend uit safaripark Beekse Bergen in Hilvarenbeek ontsnapt. De aap is inmiddels al enkele keren gezien in de omgeving van het park, maar nog niet gevangen.
Lees het volledige artikel bij NU.nl 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

