nieuwsNOS· ongeveer 3 uur geleden
Aap ontsnapt uit Beekse Bergen en loopt rond in omgeving
Een kuifmagabey uit Safaripark Beekse Bergen loopt al een aantal dagen vrij rond in de omgeving van het park. De mannetjesaap zou afgelopen weekend zijn ontsnapt. Het dier is niet gevaarlijk voor mensen of huisdieren, bevestigt een woordvoerder van het park aan Omroep Brabant na berichtgeving door het Brabants Dagblad. De aap zou mogelijk zaterdag zijn ontsnapt door een gracht over te zwemmen, iets waarvan de dierentuin dacht dat het niet kon. De aap is meerdere keren gezie
Lees het volledige artikel bij NOS 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

