sportNOS Sport· 1 dag geleden
Alleen Lamens wint in kwalificatie Wimbledon, alle andere Nederlanders uitgeschakeld
Suzan Lamens heeft de tweede ronde van het kwalificatietoernooi van Wimbledon bereikt. De overige twee Nederlandse tennissters in de kwalificatie, Arantxa Rus en Anouk Koevermans, redden het niet. Gisteren werden bij de mannen ook Guy den Ouden en Max Houkes al uitgeschakeld, waardoor alleen Lamens nog kans maakt op het hoofdtoernooi. Tallon Griekspoor, Botic van de Zandschulp en Jesper de Jong zijn op basis van hun ranking direct toegelaten tot het hoofdtoernooi, dat maandag begint.
Lees het volledige artikel bij NOS Sport 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

