nieuwsAD· ongeveer 18 uur geleden
Als we echt een kerncentrale willen, moeten we een knoop doorhakken
Als we in Nederland ooit nog een nieuwe kerncentrale willen bouwen, kunnen we niet eindeloos blijven onderzoeken en vooruitschuiven. Een nieuwe centrale in het Groningse Eemshaven lijkt een rare keuze, toch mag er geen taboe op rusten, schrijft politiek verslaggever Hans van Soest in dit commentaar.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
