nieuwsAD· ongeveer 8 uur geleden
Amsterdam heeft voor het eerst koelteplekken nu hittegolf nadert, woensdag code oranje vanwege extreme hitte in negen provincies
Het KNMI geeft vanaf woensdag om 12.00 uur code oranje af vanwege extreme hitte in het midden en zuiden van het land. Vanaf maandag wordt het drukkend heet. Eind deze week kunnen de temperaturen oplopen naar tussen de 35 en 38 graden. Volg in dit liveblog alles over de hittegolf.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
