nieuwsNU.nl· ongeveer 5 uur geleden
Australië verstrengt socialemediaverbod voor kinderen en verdubbelt boetes
De Australische regering gaat het socialemediaverbod voor kinderen strenger handhaven. Een overheidsregulator krijgt meer bevoegdheden om overtredingen te onderzoeken en de boetes voor techbedrijven die de regels niet naleven te verdubbelen.
Lees het volledige artikel bij NU.nl 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

