nieuwsAD· ongeveer 3 uur geleden
Baudet wil jongens en meisjes apart lesgeven, en wij betalen de rekening?
Als vrijheid van onderwijs ertoe leidt dat de belastingbetaler opdraait voor een school die jongens anders onderwijst dan meisjes, dan is er iets mis, schrijft Hans Nijenhuis in dit commentaar.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
