nieuwsAD· ongeveer 4 uur geleden
Bedreigd dorp Moerdijk sluit gang naar rechter niet uit: ‘Als enige hielden wij ons aan de afspraken’
De gemeente Moerdijk overweegt naar de rechter te stappen als bewoners van het dorp Moerdijk uiteindelijk zonder compensatie achterblijven. Burgemeester Aart-Jan Moerkerke is snoeihard over de manier waarop Rijk en provincie volgens hem met het dossier zijn omgegaan. „Als je met drie overheden afspraken maakt en uiteindelijk blijkt dat alleen jij je eraan houdt, dan is dat moeilijk te verteren.”
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
