nieuwsAD· ongeveer 3 uur geleden
Besparen met een thuisbatterij? ‘Koop het omdat je het leuk vindt, niet om terug te verdienen’
Met nog een half jaar te gaan tot de salderingsregeling stopt, zoeken huiseigenaren driftig naar manieren om de energierekening in toom te houden. Het woord dat je daarbij continu hoort: de thuisbatterij. Wanneer loont de aanschaf van zo’n apparaat?
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
