nieuwsAD· ongeveer 3 uur geleden
Bewoners klagen over jongeren en dealen, maar bellen politie niet: ‘Angst en schaamte spelen mee’
Overlast van jongeren, dealen en intimidatie. Buurtbewoners ervaren overlast in hun wijk, maar gek genoeg zie ik dat in de politiecijfers niet terug. Ze melden de overlast namelijk niet: uit passiviteit, schroom, angst voor represailles of ‘omdat de politie toch niets doet’.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
