nieuwsNU.nl· ongeveer 22 uur geleden
Britse 'PM' Starmer was goede ambtenaar, maar ongeschikt voor hoogste ambt
Premier Keir Starmer van het Verenigd Koninkrijk wordt door zijn partijgenoten van Labour gedwongen om te vertrekken, twee jaar na zijn aantreden. Ondanks zijn succesvolle eerdere loopbaan bleek Sir Keir ongeschikt voor het hoogste ambt van prime minister.
Lees het volledige artikel bij NU.nl 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

