nieuwsNU.nl· ongeveer 3 uur geleden
Britse premier Keir Starmer kondigt aftreden aan na aanhoudende kritiek
Keir Starmer heeft zijn aftreden aangekondigd als premier van het Verenigd Koninkrijk. Zijn vertrek was volgens veel partijgenoten onvermijdelijk. Zijn besluit volgt nadat burgemeester Andy Burham van Manchester als winnaar van lokale verkiezingen een zetel in het Lagerhuis heeft gekregen.
Lees het volledige artikel bij NU.nl 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

