nieuwsAD· ongeveer 4 uur geleden
Coach Uruguay schreeuwt naar verslaggever en is snoeihard voor zichzelf: ‘Het was waardeloos’
Bondscoach Marcelo Bielsa van Uruguay heeft de verantwoordelijkheid op zich genomen voor de uitschakeling op het WK. De Zuid-Amerikanen verloren in de laatste groepswedstrijd met 1-0 van Spanje en eindigden daardoor als derde in groep H met 2 punten. Na het duel uitte hij zijn frustraties.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
