sportNOS Sport· 1 dag geleden
Code rood voor België na 0-0 tegen Iran: 'De Bruyne niet op niveau'
De Belgen presteren zwaar ondermaats op het WK. Dat is althans het gevoel dat in België overheerst na het 0-0 gelijkspel tegen een stug Iran. Het schort vooral aan efficiëntie en dat komt de ploeg op een hoop kritiek te staan "Ze hebben zichzelf compleet in de nesten gewerkt", vindt Sporza-commentator Peter Vandenbempt. "België had tegen Iran moeten doen wat Nederland en Spanje deden: na een gemiste eerste 'match' uitpakken met een statement. Compleet mislukt." Niels Poisso
Lees het volledige artikel bij NOS Sport 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

