nieuwsNOS· ongeveer 4 uur geleden
Drukke Fernpas in Oostenrijk dicht door demonstratie van omwonenden
In Oostenrijk is de Fernpas vanochtend korte tijd afgesloten geweest vanwege een betoging van omwonenden. De Fernpas is een belangrijke route in de Alpen, ten westen van Innsbruck, die zeker in vakantietijd druk bereden wordt. Op drukke reisdagen kunnen er wel 32.000 voertuigen op de Fernpass rijden. Juist vanwege die enorme drukte namen zo'n 700 omwonenden deel aan twee demonstraties. Ze liepen twee marsen aan de uiteindes van de Fernpas, de ene bij Reutte-Katzenberg en de andere bij
Lees het volledige artikel bij NOS 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

