nieuwsNOS· ongeveer 3 uur geleden
Duitse arts bekent 12 moorden op patiënten, OM vermoedt veel meer slachtoffers
In Duitsland heeft een 41-jarige arts bekend dat hij twaalf van zijn patiënten heeft gedood. Hij heeft hen een dodelijke mix van medicijnen toegediend. Het Duitse Openbaar Ministerie onderzocht het handelen van de man tussen 2021 en 2024. Hij wordt ervan verdacht in die periode vijftien van zijn patiënten te hebben vermoord met voorbedachten rade. Daarvan heeft hij er inmiddels twaalf bekend. Justitie vermoedt dat er veel meer gevallen zijn geweest. Er loopt nog een onderzoek naar 76
Lees het volledige artikel bij NOS 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

