nieuwsNU.nl· ongeveer 4 uur geleden
Enkele Nederlandse schepen veilig door straat van Hormuz gevaren
Er zijn enkele Nederlands gevlagde schepen veilig de Straat van Hormuz gepasseerd sinds het voorlopige vredesakkoord is ondertekend tussen de VS en Iran. Dat meldt de Koninklijke Vereniging van Nederlandse Reders (KVNR).
Lees het volledige artikel bij NU.nl 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

