nieuwsAD· ongeveer 5 uur geleden
Familie en vrienden genieten met spelers na van groepswinst Oranje
De familie en vrienden van Oranje kwamen naar het trainingsveld in Kansas City, waar de spelers rustig de voorbereiding starten op weg naar het duel met Marokko. „Saibari doet het goed, maar hopelijk niet de komende wedstrijd.”
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
