sportNOS Sport· ongeveer 4 uur geleden
Fernández wint MotoGP-sprintrace Assen, dubbelslag voor tweede Aprilia-team
Raúl Fernández heeft de MotoGP-sprintrace bij de TT van Assen gewonnen. De Spanjaard veroverde de leiding in de derde ronde en reed vervolgens naar de zege. Zijn stalgenoot bij Trackhouse (het tweede team van Aprilia) Ai Ogura werd tweede. De derde plek was voor Ducati-coureur Fabio Di Giannantonio. Marco Bezzecchi en Jorge Martín, die bij het fabrieksteam van Aprilia vechten om de wereldtitel, werden vierde en vijfde na een stevig onderling duel. Aprilia zet de toon
Lees het volledige artikel bij NOS Sport 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

