nieuwsAD· ongeveer 20 uur geleden
Gaat al dat winnen Tadej Pogacar een keer duur komen te staan? ‘Nee, hij is niet arrogant’
Welja, Tadej Pogacar won de Ronde van Zwitserland door drie van vijf ritten te pakken. Oók de slotrit weer. Is dat wel nodig? En: gaat zijn imago als veelvraat hem een keer duur komen te staan? ,,Zijn manier van winnen is niet irritant.’’
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
