sportNOS Sport· ongeveer 21 uur geleden
García fluit als eerste vrouwelijke scheidsrechter WK-wedstrijd Oranje
Katia García gaat als eerste vrouw een WK-wedstrijd fluiten van het Nederlands elftal. De FIFA heeft de Mexicaanse scheidsrechter aangesteld om de leiding te nemen over het laatste WK-groepsduel met Tunesië. García maakt haar WK-debuut. Donderdagnacht om 01.00 uur Nederlandse tijd trappen beide landen af. Ze was ook al vierde official tijdens het groepsduel met Japan. Na Stéphanie Frappart en Tori Penso is García de derde vrouwelijke arbiter ooit op een WK van de mannen. Fr
Lees het volledige artikel bij NOS Sport 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

