nieuwsNU.nl· 1 dag geleden
Geen treinen tot 8.00 uur, daarna wacht reizigers een warme en drukke ochtend
Het treinverkeer ligt woensdag vier uur stil door een landelijke staking. De NS verwacht extra drukke stations en treinen als de treinen vanaf 8.00 uur weer gaan rijden. Daar komt bij dat de temperaturen flink oplopen, waardoor de ochtendspits voor veel reizigers oncomfortabel kan verlopen.
Lees het volledige artikel bij NU.nl 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

