nieuwsAD· ongeveer 5 uur geleden
Gordon en Froukje reageren op vertrek bij Radio 10: ‘Heel jammer, maar cijfers zijn om te janken’
Gordon (57) en Froukje de Both (54) vinden het ‘heel jammer’ dat ze moeten stoppen met de ochtendshow bij Radio 10. Zo reageert het duo dinsdagochtend in hun radioshow. „De cijfers zijn om te janken.”
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
