nieuwsNU.nl· ongeveer 4 uur geleden
Gravenberch op WK wél belangrijk voor Oranje: 'Over EK praten heeft geen zin'
Ryan Gravenberch is blij dat hij belangrijk is voor het Nederlands elftal op het WK. Twee jaar nadat Ronald Koeman hem op het EK in Duitsland geen minuut heeft laten spelen, is hij onder dezelfde bondscoach basisspeler geworden.
Lees het volledige artikel bij NU.nl 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

