nieuwsAD· ongeveer 3 uur geleden
Grootste oranjemars tot nu toe was in Kansas City: 36.000 supporters op de been
De oranjemars voor het duel met Tunesië was de grootste van het WK tot nu toe. In Kansas City liepen volgens lokale media zo’n 36 duizend supporters mee. Dat is 14 duizend meer dan verwacht.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
