nieuwsNOS· ongeveer 16 uur geleden
Grote radiotransfer: presentatoren Roodbeen en Kijk in de Vegte naar Radio 10
Presentatoren Jan-Willem Roodbeen en Jeroen Kijk in de Vegte stappen over van NPO Radio 2 naar Radio 10. Ze worden er de opvolgers van Gordon en Froukje de Both. BNNVARA bevestigt het vertrek aan de NOS, na berichtgeving van het AD. Roodbeen en Kijk in de Vegte maakten acht jaar lang het ochtendprogramma Jan-Willem Start Op! bij NPO Radio 2. Ze wonnen in 2020 en in 2025 de Gouden RadioRing met het programma. Het duo heeft op 24 juli hun laatste uitzending op NPO Radio 2, va
Lees het volledige artikel bij NOS 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

