nieuwsAD· ongeveer 6 uur geleden
@Henk67982 uit Scheemda die steeds woedend roept dat Messi zo’n lul is, het heeft iets treurigs
Sinds het vorige WK in Qatar bespeurt columnist Sjoerd Mossou een nieuw soort Messi-haat in Nederland. „Het heeft iets enorm potsierlijks om met de beste voetballer aller tijden een eenzijdige rivaliteit te beginnen.’’
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
