nieuwsAD· ongeveer 5 uur geleden
‘Het heeft me veel opgeleverd’: de waarde van de Nederlandse titel is groot (zelfs als toppers ontbreken)
Geen Mathieu van der Poel, Olav Kooij en Thymen Arensman op de startlijst van het NK wielrennen. Wat zegt het jaarlijkse lijstje afwezige toprenners over de waarde van de wedstrijd en de te verdienen rood-wit-blauwe trui? „Het is niet de allergrootste koers, maar de beloning is mooi.”
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
