sportNOS Sport· ongeveer 3 uur geleden
Hockeyers revancheren zich tegen Australië en winnen nieuw Pro League-duel met 6-3
De Nederlandse hockeyers hebben in de Pro League na lange tijd weer eens van een topland gewonnen. Australië werd in het Belgische Waver in een grimmig duel geklopt: 6-3. Afgelopen dinsdag beet Nederland zich nog stuk op de 'Kookaburras'. Toen scoorde Nederland de hele wedstrijd niet en werd het 2-0 voor Australië. In de rangschikking blijft Nederland, dat een relatief moeizaam seizoen kent, vierde staan. Nummer drie Australië is al niet meer te achterhalen met enkel nog een wedstrijd
Lees het volledige artikel bij NOS Sport 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

