nieuwsAD· ongeveer 22 uur geleden
‘Iedereen had een bloedhekel aan Sir Keir Starmer: saai, kleurloos en veel te elitair’
Het hing al weken in de lucht, maar vandaag is het zover: Keir Starmer treedt af als premier van het Verenigd Koninkrijk. De man die twee jaar geleden nog een monsteroverwinning behaalde, is uitgespuugd door zijn eigen Labourpartij. Hoe kon het zo fout gaan? We vragen het aan Geert Langendorff, onze correspondent in Londen.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
