nieuwsNU.nl· ongeveer 4 uur geleden
Iran laat briefje achter na duel met België: 'L.A., bedankt voor de gastvrijheid'
De Iraanse WK-ploeg heeft zondagavond na het duel met België (0-0) een briefje achtergelaten in de kleedkamer van het SoFi Stadium. Daarin bedanken de spelers Los Angeles voor de gastvrijheid en roepen ze op tot vrede.
Lees het volledige artikel bij NU.nl 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

