nieuwsAD· ongeveer 3 uur geleden
Iran noemt deal met VS 'verklaring van Amerikaanse nederlaag'
Iran zegt de voorlopige overeenkomst met de Verenigde Staten te zien als bekentenis van de Amerikanen dat ze de oorlog hebben verloren. Hoewel Donald Trump het zogenoemde de afspraken presenteerde als grootste overwinning, noemt de Iraanse hoofdonderhandelaar Mohammad Bagher Ghalibaf de deal een ‘verklaring van Amerikaanse nederlaag’. Volg alle ontwikkelingen in het Midden-Oosten in ons liveblog.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
