nieuwsAD· ongeveer 3 uur geleden
Is het thuis opbaren van een overledene nog haalbaar met deze hitte?
Een overledene blijft rond de 3 graden het beste bewaard. Hoe verhoudt zich dat met de aanhoudende extreme hitte, waarin nabestaanden er ook voor kiezen iemand thuis op te baren? Pedro Swier (60) over de uitdagingen deze dagen in de uitvaartwereld.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
