nieuwsAD· ongeveer 3 uur geleden
Jongeren gebruiken minder zonnebrand door hoge kosten, en dat is niet slim: ‘Prijs is geen reden om niet te smeren’
Een op de drie jongeren smeert zichzelf minder in, omdat zonnebrandcrème te duur is geworden. Volwassen Nederlanders kopen veel vaker zonnebrandcrèmes van het huismerk, omdat die een stuk goedkoper zijn.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
