nieuwsAD· ongeveer 4 uur geleden
Kabinet komt met voorstel voor statiegeld op melk- en sapflessen
Ook op melk- en sapflessen moet volgens het kabinet statiegeld komen. Minister Stientje van Veldhoven (Klimaat en Groene Groei, D66) werkt aan een voorstel om de statiegeldplicht uit te breiden naar alle plastic flessen tot en met 3 liter, schrijft ze aan de Tweede Kamer. Een voorwaarde is dat er maatregelen komen om problemen met de hygiëne te voorkomen, vooral bij de zuivelflessen.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
