sportNOS Sport· ongeveer 4 uur geleden
Kelderman boekt na elf jaar weer eens een zege en wordt Nederlands kampioen
Hij heeft er 4.022 dagen op moeten wachten, maar eindelijk heeft Wilco Kelderman weer een zege geboekt. Het leverde de 35-jarige wielrenner van Visma-Lease a Bike in Nijmegen als winnaar van het NK voor de professionals de rood-wit-blauwe trui op. Zijn laatste zege bejubelde Kelderman een fractie meer dan elf jaar geleden, op 24 juni 2015. Hij werd destijds ook Nederlands kampioen, maar dan op de tijdrit. Hij was bij de profs nog nooit de beste in een rit-in-lijn. "Het moest er een ke
Lees het volledige artikel bij NOS Sport 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

