nieuwsAD· ongeveer 5 uur geleden
KNVB-directeur Marianne van Leeuwen: ‘Spelers Oranje vragen ons zelf om fanwalks te houden bij dit WK’
De Oranje Fanwalk blijkt bij het WK in Amerika tot dusver een schot in de roos. Niet alleen Nederlanders kleuren de routes oranje, ook lokaal publiek haakt aan. Nu Oranje doorreist naar Mexico, is de vraag of dat effect zich daar laat herhalen. KNVB-directeur Marianne van Leeuwen maakt een tussenbalans op bij de start van de knock-outfase.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
