nieuwsAD· 1 dag geleden
KPN dumpt callcenters na illegale verkooptelefoontjes, mensen ongevraagd lastiggevallen
Telecombedrijf KPN heeft de banden verbroken met externe callcenters die consumenten en kleine ondernemers ongevraagd opbelden om abonnementen te verkopen. De verkopers waren ook onduidelijk over de reden van hun telefoontje en de inhoud van het contract.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
