nieuwsNU.nl· ongeveer 8 uur geleden
Live F1 | Verstappen na tweede plek in Oostenrijk: 'Had nog wel meer ingezeten'
Goedemiddag en welkom in dit liveblog. Hier houd ik (Patrick Moeke) je op de hoogte van alle ontwikkelingen bij de Grand Prix van Oostenrijk. Veel plezier!
Lees het volledige artikel bij NU.nl 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

