nieuwsAD· ongeveer 4 uur geleden
Mannen met bivakmutsen en pepperspray zorgen voor angst in woonwijk: ‘Ze moesten hem hebben, maar waarom?’
Wat een zwoele zomeravond had moeten worden met vrienden, familie en veel gezelligheid, eindigde vrijdagavond in een ziekenhuis. Zeven Dordtenaren werden in de wijk Krispijn met pepperspray aangevallen en niemand weet waarom. Ook zaterdagochtend is het nog gissen naar de reden. „We vinden het doodeng.”
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
