nieuwsNU.nl· ongeveer 4 uur geleden
Marokko hoopt Oranje te treffen op WK: 'Dan speel ik tegen mijn beste vrienden'
De Marokkaanse spelers Anass Salah-Eddine en Ismael Saibari hopen dinsdag Nederland te treffen in de knock-outfase van het WK voetbal. Het Nederlands elftal moet dan komende nacht (Nederlandse tijd) groepswinnaar worden in poule F.
Lees het volledige artikel bij NU.nl 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

