nieuwsAD· ongeveer 4 uur geleden
Max-mania is hoogtepunt wel voorbij: ‘Als je vooraf al weet dat er niks te halen is, wordt het snel minder leuk’
Max Verstappen won al een halfjaar geen race meer, uitte zeer stevige kritiek op de Formule 1 en filosofeerde zelfs hardop over een exit. Wat heeft dat alles gedaan met de Max-mania? „Eerst kleurde alles hier oranje, maar dat is echt niet meer zo.”
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
