nieuwsAD· ongeveer 4 uur geleden
Max Verstappen draagt geen koelvest, ondanks hitte in Oostenrijk: ‘Ik houd niet van al die kabeltjes’
Een heus hitteprotocol is van kracht in Oostenrijk, waar de temperaturen ook naar tropische waarden stijgen. Coureurs mogen met een ijsvest de auto in, maar Max Verstappen laat ‘m in de garage. „Het wordt heet, maar het is wel te doen.”
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
