nieuwsAD· ongeveer 2 uur geleden
Meer dan 1000 bevestigde ebola-besmettingen in Congo, en ‘piek van uitbraak komt er nog aan’
Het aantal mensen dat ebola heeft in het oosten van Congo is de duizend gepasseerd. Volgens de autoriteiten zijn 254 mensen overleden. De ebola-uitbraak wordt veroorzaakt door het zeldzame Bundibugyo-virus, waarvoor geen vaccins of behandelingen bestaan. Het Congolese ministerie van Volksgezondheid zegt dat de piek van de uitbraak nog in het verschiet ligt.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
