nieuwsAD· ongeveer 4 uur geleden
Mercedes-man valt voor Volvo uit 1961: ‘Mijn liefde moeten ze nu samen delen’
Eigenlijk is Sjaak Malenstein (68) uit Zwartebroek een echte Mercedes-man. Hij rijdt zijn leven lang al Mercedes en heeft door de jaren heen verschillende modellen gehad. Vreemde eend in de bijt in zijn autocollectie is daarom zijn Volvo P1800, die hij minstens net zo mooi vindt als een Mercedes. „Mijn Mercedes en Volvo moeten mijn liefde nu samen delen.”
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
