nieuwsNOS· 1 dag geleden
Morgen wordt een lastige dag voor reizigers in het openbaar vervoer
Wie morgen met de trein of bus reist, kan zijn borst natmaken. 's Ochtends is een landelijke staking in het openbaar vervoer en ook vanwege hitte zijn dienstregelingen aangepast. Ov-reizigers kunnen daardoor heel de dag te maken krijgen met vertragingen en uitval. Vanwege de staking worden NS-treinen ook niet schoongemaakt. Vakbonden FNV en CNV roepen trein-, metro- en trampersoneel op 's ochtends het werk neer te leggen tot 8.00 uur. De actie is gericht tegen kabinetsplannen om te be
Lees het volledige artikel bij NOS 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

